سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گیت و دزدگیر فروشگاهی

گیت های ضد سرقت فروشگاهی یا همان گیت امنیتی فروشگاهی به دستگاهی گفته می شود که در خروجی یک فروشگاه نصب می شود و از خروج  غیر مجاز اجناس فروشگاه جلوگیری به عمل می آورد. این دستگاه به عبارت دیگر شامل آنتن هایی با برد فرستنده و گیرنده می باشد که در ورودی و خروجی فروشگاه قرار داده شده و به محض خروج غیر مجاز و سرقت جنس یا کالا آلارم می زند و صاحب فروشگاه را از مطلع می سازد.

در یک فروشگاه که دارای این نوع گیت های امنیتی میباشد، قطعات پلاستیکی یا کاغذی کوچکی بر روی اجناس نصب می شود که این قطعات به تگ دزدگیر یا لیبل دزدگیر معروفند. پس از انتخاب کالا توسط مشتری و مراجعه به صندوق برای پرداخت هزینه کالاها، فروشنده توسط دستگاه خاصی به نام جداکننده تگ، تگ ها را از کالا جدا می سازد یا لیبل های چسبانده شده روی کالا ها را توسط دستگاهی به نام خنثی کننده لیبل، غیر فعال می نماید.

گیت گستر ، بزرگترین مرجع تامین و فروش دزدگیر فروشگاهی ،تگ فروشگاهی،لیبل دزدگیر و کلیه ملزومات گیت فروشگاهی ، افتخاردارد به عنوان نمایندگی رسمی شرکت های اروپایی همچون RAKO آلمان،MTC هلند و TAGIT چک توانسته بسیاری از برندهای معتبر فروشگاهی داخلی و خارجی را تجهیز و تامین نماید. 

 

https://is.gd/gUnaxA